تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

شینگن

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ

ویزای شینگن به دارنده آن این امکان را می‌دهد که در یک سفر با قدرت از مرزهای بین اتریش، آلمان، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، ایسلند، ایتالیا، لوکزامبورگ، نروژ، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و هلند عبور کند. درخواست این ویزا جایگزین درخواست و اخذ ویزا برای همه‌ی آن کشورها است. این مسئله می‌تواند افق‌های بسیار گسترده‌تری را برای دارنده ویزای شینگن جهت سفر در اروپا، باز کند و به او این شانس را بدهد که از تمام دیدنی‌های اروپا لذت ببرد، به شرط آنکه بداند ابتدا چگونه برای ویزای شینگن و بیمه شینگن درخواست دهد!

ویزای شینگن

منطقه ی شینگن، بخشی در اروپا است که 27 کشور اروپایی را شامل می شود. این کشورها  محدودیت های مرزی بین خود را به منظور رفت و آمد آزادانه­ ی افراد و معاملات تجاری بین خود لغو کرده اند. تمام این 27 کشور از قوانین یکدستی جهت مقابله با جرم و تقویت سیستم قضایی و همکاری با پلیس پیروی می کنند.

با داشتن ویزای یکی از کشورهای عضو حوزه شینگن می توانید به طور آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزای کشور دیگر در این منطقه آزادانه رفت و آمد کنید، البته که قوانین ومقرراتی تعیین شده است که ملزم به رعایت آنها هستیدبه طور مثال یکی از آنها این است در پایان مهلت مقرر در ویزای خود باید این منطقه را ترک کنید.

کشورهای عضو این منطقه سخت گیری های شدیدی در پذیرش افراد دارند، به عنوان مثال از پذیرش متقاضیانی که دارای سابقه کیفری هستند جلوگیری می شود.

منطقه شینگن بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دربر میگیرد به جز کشور ایرلند و کشورهایی که به زودی قرار است بخشی از رومانی، بلغارستان، کرواسی و قبرس شوند. اگر چه کشورهای نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختنشتاین عضو اتحادیه اروپا نیستند اما در منطقه شنگن قرار داشته و این معاهده را امضا کرده اند.

۰۳/۰۱/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شادی سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی