تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

ویزا چیست

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

ویزا در واقع یک مجوز است که از طرف اداره مهاجرت کشور مقصد به شهروند خارجی داده می‎‌شود. این مجوز اجازه می‌دهد که فرد وارد کشور مقصد شود، در آن اقامت کند و بعد از مدت زمان مشخصی که باز هم در همین مجوز مشخص شده است، آن کشور را ترک کند.

مشروط بودن این مجوز به معنای محدودیت‌های اعمال شده در استفاده از ویزا خواهد بود. پس از اخذ ویزا مدت زمان اقامت شما در کشور هدف محدود است، ویزایی که دریافت کرده‌اید دارای تاریخ انقضای مشخصی است که در موعد تعیین شده پایان می‌یابد. همچنین شما پس از اخذ ویزا با ممنوعیت کار و تحصیل در کشور مورد نظر مواجه خواهید بود. با این وجود ممکن است روابط میان کشورها و عقد معاهده‌های گوناگون، شهروندان یک کشور را از اخذ ویزا برای ورود به کشور دوم معاف نماید.

ویزایهای اقدامی شادی سفر : ویزای کانادا / ویزای شینگن / ویزای انگلیس

باید در نظر داشت که در اختیار داشتن ویزا به معنای تضمین وارد شدن به خاک کشور مقصد نیست و ممکن است این کشور با ادله مختلف، اعتبار ویزای دریافت شده را باطل کرده و آن را لغو نماید. زمانی که قصد ورود به کشوری خاص را دارید، با توجه به شرایط پذیرش کشور مذکور درخواست ویزای خود را ابلاغ می‌نمایید. پس از ارسال این تقاضانامه، سفارت کشور مورد نظر به بررسی فاکتورهایی نظیر هدف از سفر، میزان بهره‌مندی مالی، شرایط شغلی، تاریخچه سفر و ارتباطات عاطفی پرداخته و وضعیت موجود را ارزیابی می‌کند. در صورتی که شرایط شما با مولفه‌های تعیین شده کشور مقصد همخوانی داشته باشد، صدور ویزا بلامانع خواهد بود.

۰۲/۱۰/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شادی سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی