تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

وان ترکیه

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

سفر به وان جذابیت‌های مختلفی دارد و ایرانیان معمولا برای خرید کردن و گشت و گذار به این شهر ترکیه سفر می‌کنند. نزدیکی به مرزهای ایران و همچنین ارزان بودن هزینه‌های سفر از دیگر انگیزه‌های سفر به وان است. در ادامه بیشتر به این موارد می‌پردازیم.

مراکز خرید: مراکز خرید بزرگ و متعدد باعث است که گردشگران ایرانی در طول سفر خود در درجه اول به فکر خرید اقلامی مثل پوشاک و کالاهای چرمی باشند؛ به‌خصوص که در مقایسه با استانبول و آنتالیا، قیمت‌ اجناس کمتر و هزینه‌های خرید کمتر است.

جاهای دیدنی: شهر وان فقط مقصدی برای خرید کالاهای برند و پوشاک نیست و جاذبه های توریستی همچون خانه گربه های وان، دریاچه وان، قلعه وان، آبشار مرادیه و جزیره آکدامار را در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

دسترسی آسان: از آنجا که از مرز رازی تا شهر وان فقط یک ساعت فاصله است و امکان سفر زمینی به‌راحتی وجود دارد؛ وان گزینه‌ای عالی برای سفر بسیاری از گردشگران ایرانی‌ به حساب می‌آید.

هزینه نسبتا پایین سفر: شهر وان یکی از باصرفه‌ترین و ارزان‌ترین سفرهای خارجی برای ایرانی‌ها است و از همین رو جذابیت ویژه‌ای دارد.

تور های ترکیه شادی سفر : تور وان / تور آنتالیا / تور استانبول

فصل پر سفر وان

بهترین زمان سفر به وان به‌طور کلی به هدف سفر شما بستگی دارد. اگر سفری تفریحی در پیش دارید، پس وضعیت آب و هوا برایتان اهمیت پیدا می‌کند. با توجه به اینکه شهر وان از آب و هوای کوهستانی برخوردار است، در اواخر فصل بهار، تابستان یا اوایل پاییز، به وان سفر کنید که هم وضعیت آب‌وهوایی مساعد است و هم بارش باران کم می‌شود. به این ترتیب، فصل پر سفر وان (های سیزن) را می‌توان از خرداد تا مهر (اواخر مه تا سپتامبر) دانست؛ هرچند که قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیما به بیشترین میزان خود می‌رسد و صرفا با رزرو هتل و پرواز از چند ماه قبل می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.

تعطیلات رسمی ترکیه و ایران و همین طور اواخر هفته را برای سفر خود انتخاب نکنید؛ چراکه علاوه بر ازدحام گردشگر، قیمت‌ها به میزان چشمگیری بالا می‌رود.

در صورتی که هدفتان از سفر به وان، خرید است؛ هر زمان از سال می‌تواند برایتان مناسب باشد؛ زیرا در ایامی که حراج ها و تخفیف ها به راه می‌افتد، قیمت هتل‌ها و هزینه‌ها به‌شدت افزایش می‌یابد و مبلغی که از تخفیف‌ها عاید شما می‌شود، باید صرف هزینه‌های دیگر شود. در سایر ایام سال که گردشگر کمتری راهی وان می‌شود، میزان تخفیف ها چندان زیاد نیست؛ اما در عوض هزینه هتل و خورد و خوراک و... پایین است.

۰۲/۱۰/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شادی سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی