تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

چه کشورهای نیاز به ویزا نمیخواهد ؟

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۱:۵۸ ب.ظ

انواع ویزا و شرایط گرفتن آن برای ایرانیان

همانطور که می‌دانید برای ورود به بسیاری از کشورها گرفتن ویزا از ملزومات است، اما قبل از آن بهتر است شرایط و مشخصات لازم برای گرفتن ویزا را چک کنید تا در حین اقدام به اخذ آن دچار مشکل نشوید. در واقع ویزا نوعی اجازه ورود به کشور است که در قبال ارائه مدارکی مانند پاسپورت معتبر، چند قطعه عکس و نشان دادن رزرو بلیط هواپیما و هتل به افراد تعلق می‌گیرد و نشان‌دهنده اجازه حضور یک شخص در کشوری به غیر از کشور خودش است.

ویزای کانادا / ویزای شینگن / ویزای انگلیس

از آنجا که پاسپورت ایران از نظر جایگاه و ارزش جهانی در رتبه ۹۹ قرار دارد، گرفتن ویزا برای ایرانیاناز کشور های مهم اروپایی و امریکایی  کار راحتی نبوده و با هزینه‌های گزافی همراه است. به همین جهت افراد ایرانی ساکن در داخل کشور برای سفرهای تفریحی خود کشورهای آسیایی بدون ویزا یا همراه با ویزای قابل اخذ آسان را ترجیح می‌دهند. علاوه بر این اگر قصد سفر به کشورهای آمریکایی یا اروپایی عضو شینگن را دارید، در صورت داشتن مهر چند سفر خارجی در پاسپورت خود، می‌توانید سابقه خوبی را برای خود فراهم کنید که در اخذ ویزای شینگن و ویزای امریکا و کانادا بسیار تاثیرگذار است.
در ادامه این مطلب قصد داریم تا انواع ویزا و کشورهای با ویزای آسان برای ایرانیان را بررسی کنیم و مدارک لازم برای هرکدام را متذکر شویم.

مامی افراد ایرانی برای سفر به مقاصد توریستی مهم از قبیل اکثر کشورهای اروپایی و امریکایی نیاز به تعیین وقت قبلی و ویزای صادر شده از سفارت کشور مقصد را دارند. همانطور که گفته شد سابقه سفر در چک لیست صدور ویزای شینگن و ویزای آمریکا و کانادا جزو فاکتورهای بسیار مهم است. به همین منظور اگر قصد سفر به همچین مقاصدی را دارید، داشتن مهر سفر خارجی در پاسپورت از اهمیت فراوانی برخوردار است. 

۰۲/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شادی سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی