تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

سفر به قزاقستان

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

قزاقستان کشوری با جنگل‌های سرسبز، دشت‌های وسیع، صحرا و کوهستان‌های مرتفع است، ازاین‌رو گردشگران زیادی هر ساله بازدید از این کشور را در برنامه خود قرار می‌دهند. اما برای برخورداری از یک سفر عالی، بهتر است بدانید که برای سفر به قزاقستان چه فصلی بهتر است تا بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کنید و سفر خوب و خاطره‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

کشور قزاقستان در فصل زمستان به‌طور میانگین دمای ۵ درجه سانتی‌گراد دارد که در بعضی از روزها به‌‌علت بارش برف و باران، میانگین دمای هوا به منفی ۱۰ درجه نیز می‌رسد. طبیعتا به‌دلیل سردی هوا، گردشگران کمتری این فصل را برای سفر به قزاقزستان در نظر می‌گیرند، اما این مورد را نیز مدنظر قرار دهید که به‌دلیل تعداد کم گردشگر در این فصل، هزینه‌های هتل، حمل‌ونقل، بلیط بازدید از جاذبه‌های دیدنی و غیره بسیار کمتر است.

از آن طرف، در فصل بهار و پاییز میانگین دمای هوا افزایش پیدا می‌کند و دیگر خبری از بارش‌های طولانی نیست، ازهمین‌رو گردشگران زیادی در این دو فصل به قزاقزستان سفر می‌کنند، البته هزینه سفر به قزاقزستان در این دو فصل در مقایسه با فصل تابستان باز هم کمتر است.

بنابراین طبیعتا فصل تابستان بهترین زمان سفر به قزاقستان است؛ چراکه دیگر بارش باران به کمترین میزان خود رسیده و گردشگران می‌توانند به‌راحتی از مکان‌های دیدنی بازدید کنند، اما بهتر است این مورد را مدنظر بگیرید که به‌دلیل تعداد بالای مسافر باید هزینه بیشتری را به اقامت در هتل‌، خرید بلیط و استفاده از حمل‌ونقل عمومی اختصاص دهید.

مجری مستقیم تور قزاقستان

شرایط سفر به قزاقستان برای ایرانی ها

تا قبل از سال ۱۴۰۱ برای سفر به قزاقزستان به اخذ ویزا نیاز بود و گردشگران ایرانی باید برای دریافت ویزا، عکس پاسپورت، رزرو بلیط و همچنین یک دعوت‌نامه از سمت آشنا یا یک شرکت گردشگری ارائه می‌دانند.

اما از تیر ماه سال ۱۴۰۱ دیگر ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به ارائه ویزا ندارند و می‌توانند بدون نیاز به ویزا وارد قلمرو این کشور شده و به مدت دو هفته در این کشور اقامت داشته باشند. در واقع در طول مدت ۱۸۰ روز می‌توانند ۴۲ روز بدون نیاز به اخذ ویزا به این کشور سفر کنند. سفر بدون نیاز به اخذ ویزا برای ایرانی‌ها شرایط عالی‌تری برای کارهای تجاری، گردشگری و اقتصادی بین دو کشور فراهم کرد.

۰۲/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شادی سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی