تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

تور مسافرتی

ارئه تور های مسافرتی خارجی و داخلی

عجایب هند

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ

هند سرزمین شگفتی‌ها است و هر گوشه‌ی آن مملوء از چیزهایی استثنایی است که هر گردشگری را حیرت زده می‌کند.

۱- در هند اگر کسی قصد ازدواج داشته باشد، تحقیقات کاملی از او صورت می گیرد که گاهی بدون اطلاع خود آن شخص انجام می شود. به همین دلیل، مراکز مخصوصی برای استخدام کاراگاهان ویژه ی تحقیقات پیش از ازدواج وجود دارد که برای مشتریان به انجام تحقیقات خصوصی می پردازند.

۲- در هند افراد به خصوصی وجود دارند که کار آن ها گرفتن مچ و جریمه ی کسانی است که در مکان های عمومی آشغال می ریزند یا تف می کنند.

۳- یک شغل دیگر که احتمالاً جز هند در جای دیگری آن را نخواهید دید، گوش پاک کنی است. این کار با استفاده از ابزارهای سنتی انجام می گیرد، نه گوش پاک کن هایی که به استفاده از آن ها عادت داریم. این ابزارها عبارتند از: یک سوزن استیل، مقداری پنبه و یک گاز انبر.

برای انجام این کار، همچون گوش پاک کن، مقداری پنبه را دور سوزن می پیچند و با آن گوش مشتری را تمیز می کنند. این افراد را معمولاً هر جایی در مرکز شهر، حوالی مکان های دیدنی یا بازارهای محلی می توان پیدا کرد. این شغل در هند امروز نادر و غیر معمول محسوب می شود، اما در گذشته بسیار رایج بود.

تور هند

۴- در هند می توانید با سُر خوردن از سرسره های آبی کسب درآمد کنید. به این شغل تستر سرسره ی آبی گفته می شود و این افراد باید از امن و مفرح بودن سرسره ها اطمینان حاصل کنند. چنین افرادی معمولاً در مراکز تفریحی مختلف کار می کنند و بیشتر وقت خود را در سفر، از شهری به شهری دیگر سپری می کنند.

۵- در هند روستایی وجود دارد که در آن هیچ قفلی روی درها وجود ندارد. نه تنها خانه ها، بلکه حتی در ِ توالت های عمومی هم قفل ندارند. شاید بی پروایی به نظر برسد، اما در حقیقت این روستا یکی از امن ترین نقاط دنیا است. مردم روستا تنها یک میله ی چوبی را به در ِ خانه های خود تکیه می دهند تا جلوی ورود سگ های ولگرد را بگیرند.

تنها پاسگاه پلیس این روستا تازه در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد، اما از آن زمان هم هنوز هیچ شکایتی صورت نگرفته است. حتی بانک روستا هم قفلی ندارد و به طور رسمی، تنها بانک دنیا است که هرگز به آن قفل زده نشده است. مردم روستا وقتی به سفر می روند، از همسایه های خود نمی خواهند که مراقب خانه شان باشند و نگران جا گذاشتن وسایل ارزشمند، پول و جواهرات خود، بدون پنهان کردن آن ها نیستند.

۰۲/۱۰/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شادی سفر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی